Smartschool

Smartschool App - Helpcentrum

Waarom krijg je geen meldingen op je toestel?

Last Updated: Mar 07, 2018 10:52AM CET
Wanneer je geen meldingen op je toestel ontvangt kan je het volgende controleren:
  • Heb je in de Smartschool App onder 'Accountbeheer' bij je account de notificaties ingeschakeld?
  • Is het toestel toegestaan bij Smartschool App onder Profiel in de browser?
  • Heb je aangegeven dat je op dit toestel meldingen wilt ontvangen?
  • Heb je de meldingen van de module aanstaan?
  • Heb je aangegeven dat je geen meldingen wilt ontvangen wanneer je aangemeld bent in de browser?
  • Heb je de meldingen op bepaalde dagen of tijdstippen uitgeschakeld?
  • (Android) Bepaalde Smartphone-fabrikanten maken gebruik van energiebesparende maatregelen waardoor je geen meldingen ontvangt wanneer het toestel naar standby-modus overgeschakelt. Voeg de Smartschool App toe aan 'Beveiligde Apps' in je Smartphone om meldingen te ontvangen.
Indien je na het controleren van deze instellingen nog steeds geen meldingen ontvangt, verwijder dan de Smartschool App van je toestel en verwijder je toestel uit de lijst van toestellen die toegestaan bij Smartschool App onder Profiel. Installeer daarna de Smartschool App opnieuw op je toestel.
iphone@smartschool.be
http://assets1.desk.com/
false
desk
Loading
seconden geleden
een minuut geleden
minutes ago
een uur geleden
hours ago
een dag geleden
dagen geleden
over
false
Invalid characters found
/customer/nl/portal/articles/autocomplete